mittlivmittikaoset

Alla inlägg den 19 april 2018

Av Jeanette Pierrou - 19 april 2018 15:01

Är så oerhört trött på alla människor som inte än vänder sin hjärna. Hur svårt kan det vara att bjuda till. Man får och tar.  Men nä inte alls. I arbetet ska man bara ta för sig. 

I min värld är borde man hjälpas åt och se till att allt blir bra för båda parter. Men insåg idag att så är det inte.  

Nä det är slut på Mrs Nice Girl. 

Ok att man bokar och fixar men man kan ju inte låta elever bli lidande. 

Ok andas nu och backa. Låt personen få göra sina planeringar själv och boka dina saker själv. 

Det blev en bra dag och mår ganska bra. Solen lyser och det är torsdag em.

Dock hade jag tisdag igår och glömde bort att lämna in bilen i tisdags (riktiga) tisdagen alltså.

Men så är det när man har mycket i huvudet.

Snart helg..  Hepp Hepp  

 

Presentation


Mitt liv mitt i Kaoset. Jag har väl inte mer kaos än någon annan. Ibland känns det så ändå. Jag är mitt i livet och inser att nu börjar livet. Jag har två barn som är 17 och 20 år. Skild sen 2005. Jobbar inom skolan vilket jag trivs med. Mina vänner finns

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2018
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards