mittlivmittikaoset

Alla inlägg den 4 april 2018

Av Jeanette Pierrou - 4 april 2018 19:23

Påsklov = återhämtning för oss lärare.

Den här gången blev det ordentlig vila. 

Normalt för mig är full fart. Jag skulle ha planerat och fixar hemma, rusat runt som en tok på än det ens å än det andra. Men min kropp då ifrån:(.

Innan påsklovet började fick jag värk i bröstet och svårt att andas. Blev inlagd och ordentlig kollad.  Underbara sjukvården. De gör verkligen ett fantastiskt arbete. En stor ELOGE till er alla.

Javisst de kan oxå göra fel men..De är ju oxå bara människor. Kom igen! Säg 1 enda människa som r helt felfri😲.. ja förutom jag då 😂😂😂. 

För att återgå... Jag är så glad och tacksam för att mina vänner tar hand om mig ❤❤❤. Därför har jag verkligen vilat och ska fortsätta ett par dagar till. 

lev livet nu..❤❤❤

Presentation


Mitt liv mitt i Kaoset. Jag har väl inte mer kaos än någon annan. Ibland känns det så ändå. Jag är mitt i livet och inser att nu börjar livet. Jag har två barn som är 17 och 20 år. Skild sen 2005. Jobbar inom skolan vilket jag trivs med. Mina vänner finns

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2018
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards