mittlivmittikaoset

Alla inlägg den 15 april 2018

Av Jeanette Pierrou - 15 april 2018 21:50

Ikväll är ångesten tung. Vad kommer prover att visa? Hur kommer barnen ta det? De mår redan dåligt pga allt de varit med om. Hur kan jag fortsätta skydda dem?


Jo jag vet att man inte ska ta ur saker i förskott. Men just nu känns så mycket nattsvart. Å vad jag önskar att mamma vore här nu. Min underbara älskade mamma som kunde och visste allt. Men jag har inte henne här nu utan jag är ensam.. Jo jag har mina vänner men ibland vik jag bara

 vara själv.  Har min underbara dotter här men vill inte belasta henne med hur jag mår. Hon har nog med sitt. Hon behöver allt lugn hon kan få. Älskadr ungen min. Å vad jag vill att du ska få må gott igen. Det gör så ont i mitt hjärta när jag ser hur dåligt hon mår. Att jag inte kan göra ngt gör lika ont. Å vad jag vill ta bort allt det onda och skaka om de som gjort henne så illa. 

Vad har jag gjort för att ha det så här?

Vad kan jag göra för att det ska bli bra igen?

Presentation


Mitt liv mitt i Kaoset. Jag har väl inte mer kaos än någon annan. Ibland känns det så ändå. Jag är mitt i livet och inser att nu börjar livet. Jag har två barn som är 17 och 20 år. Skild sen 2005. Jobbar inom skolan vilket jag trivs med. Mina vänner finns

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2018
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards